[e-kursus] Kuidas tulla toime stressi, hirmu ja ärevusega?

Stress on paraku saanud elu osaks.
Hirmu ja ärevuse foon on sel aastal pidevalt õhus olnud ja mõnikord oleme me hakanud seda juba normaalseks pidama.
Ometi ei tee see meile head. Aga mis kõige olulisem – me saame ise endid hoida.
See 10-osaline minikursus selgitab stressi tagamaid meie kehades ja annab sulle 8 võimsat nippi, kuidas jätkusuutlikult emotsionaalselt toime tulla ning säästa oma keha stressi laastavatest mõjudest.
Sest stressiseisundis saab kannatada nii seedimine, uni, seksuaalsus kui ka üldine heaolu ja paljud taastavad kehafunktsioonid, aga need kõik on meile üliolulised.

Klipid saad meili teel 10 päeva jooksul, iga päev üks klipp (merit@hingelepai.ee aadressilt).
Kokku 10 klippi
Kokku 1 tund videomaterjali

NB! See on transformeeriv kursus, mitte lihtsalt huvitav vaatamine. Seepärast tee kõik kaasa: et need nipid, tehnikad ja praktikad integreeruksid ka sinu ellu ja saaksid sellest päriselt aastate pärast tagasi vaadates tuhandekordselt kasu.

Mingeid eeldusi, vahendeid ega vastunäidustusi kursusel osalemiseks pole.

Kirjeldus

Juhendaja Merit Raju
Elustiilidisainer, inspireerivate raamatute autor, heaolunõustaja, hingelepai.ee toimetaja. Kundalini jooga (2010), naerujooga (2015) ja rasedate jooga (2012) sertifitseeritud juhendaja, hingamisterapeut (2011).

 

19.00 

-1+

Lisa korvi